Сценарій проведення конкурсу кращий технолог — свинар

Проведення конкурсу кращий технолог-свинар

ВСТУП

В процесі підготовки спеціалістів, великий ефект дає така форма навчання, як проведення професіональних конкурсів.

Мета конкурсів – закріпити, поглибити, розширити знання та уміння в процесі вивчення дисципліни, прищепити любов до вибраної спеціальності.

Беручи участь в конкурсі є можливість випробувати свої сили в боротьбі з гідними суперниками, закріпити і розширити знання з дисципліни, досконало володіти професіональними прийомами роботи.

План

1.Вступ

2.Підготовча робота

3.Сценарій проведення конкурсу

4.Ілюстративний матеріал

5.Висновок

Підготовча робота

1.Визначається група студентів для проведення конкурсного заняття.

2.Ознайомлення учасників з умовами конкурсу.

3.Формування команд. Члени команд вибирають капітана.

4.Видача домашнього завдання.

5.Видача завдання по оформленню кабінету.

6.Для проведення конкурсу затверджуємо журі, яке оцінює виконані завдання, підводить підсумок, виголошує результат, визнає і нагороджує переможців.

Конкурс Кращий технолог—свинар

1.Вступне слово викладача

а) повідомлення мети заняття і його практичне значення.

б) «Хто працює з любов’ю, той вносить поезію у всяку роботу»

М. Г.Чернишевський

Прикладом тому служить дуже ярке життя вашого однолітка зоотехніка і поета Сергія Чикмарьова. Він міг находити і бачити в важких виробничих і життєвих умовах чарівність своєї професії, якій не зрадив до кінця свого життя. Агітуючи свою дружину Тоню приїхати до нього в Башкирію він пише.

Скажи мне, неужели ты

Со скукой смотришь на небо?

И жизнь тебя измучила

И, кажется сера?

И как в реку бросаются,

Не глядя, хоть куда-нибудь,

Бежать тебе хотелось бы

Из этого села?

А мне минуты кажутся

Чудесными и гордыми,

По книгам буквы ползают,

Беснуется метель,

И лошади проносятся

Опущенными мордами

И избы озаряются

Улыбками детей.

По фермам путешествовать,

Не брезговать помоями,

С директорами сорится,

С кобылами дружить-

Не знаю, как по-твоему,

Но, Тонечка, по-моему,-

Все это вместе взятое

И означает – жить!

Сергій дуже любив Башкирію і усвідомив сам, що «потрібен Степу до зарізу»

І ніколи не зможе покинути гурти, Гнедух блакитні очі поросят і телят.

У свій час М. І.Калінін сказав: Ні в одній галузі праці, виключаємо тільки догляд за людиною, не вимагається такої уваги і любові до діла, як в тваринництві.»

Я хочу щоб кожен з вас переймався великою любов’ю до своєї професії, тваринам, з якими вам прийдеться працювати і т. д. об’єктом вашої праці будуть тварини – живі істоти.

2.Знайомство з капітанами.

3.Капітани знайомлять команду показують емблему, виголошують свій девіз.

4.команди № 1 і 2 одержують завдання.

5.Самостійна робота студентів (виконують завдання)

6.Слово журі – перші оцінки.

7.Представники команд вибирають завдання № 3

Анотація до 3 завдання і відповіді команд.

Незнайкин – 1Ведучий: Для виконання завдання Вам треба уважно подивитись слайд і прослухати анотацію до нього:

N  Студент Незнайки не підготувався до заняття з свинарства і ліг спати, а вночі йому приснився сон:

N  З двох кутів виглядають свинячі рила і дражнять його: хто я?, хто я?

Хто я?

Незнайки нічого не пам’ятає проснувся в холодному поту і до ранку вже не зміг заснути. А що ви знаєте про тварин, зображених на малюнках?(час 1хв)

Великі мандрівники:

2-Ведучий. Для виконання завдання вашій увазі показуємо слайд і пояснення до нього. » Одного разу Хавронія Хвароніївна, яка мешкала в лісі, вирішила піти зі свого стада і почати подорожувати по світу з Їжаком Їжакевичем. Їм дуже хотілося подивитись ті місця, про які їм розказували ластівки, які повернулися з зимівки.

Нарешті, мандрівники відпочили і зі сходом сонця пішли вдалечінь вони хотіли до кінця дня вийти зі свого лісу.

Так почав свою казку про мандри свині і їжака в дивні країни.

Чи все врахував автор при написанні казки?(1 хв. на роздум)

Як допомогти поросятам?

3 Ведучий.

До вашої уваги слайд і анотація до нього:

N Хавронья, тобі не соромно – твої діти голодні, пищать, а ти безсоромна лежиш на череві і хоть би що? – соромив матку зоотехнік Морданов.

N —Ось здам тебе на м’ясо, не подивлюся, що принесла 12 поросят,

N матка з сумом подивилася на зоотехніка, і опустила очі.

Щоб могла сказати зоотехніку свиня, якщо б вміла говорити?

Чому так сталося? Як допомогти поросятам?(1хв. на роздум)

——- Слово журі для оцінки завдань 1 і 2 – результати.

Завдання 4.

Конкурс ерудитів

Команди повинні відповісти на наступні запитання.

1.Нормальна температура тіла у свиней?

2.Хто з с. г. тварин найзубатіші, і скільки в них зубів?

3.Забійний вихід у свиней?

4.Скільки найменувань став можна приготувати зі свинини?

5.Вам відомо, що свиней розводять для одержання м’яса, але це далеко не єдина мета. А з якою ще метою використовують цих тварин?

6.В одній із країн в стародавні часи свиней вважили святими. Вони символізували щастя і добробут. Померлим клали в домовину фігурки свинок, виготовлених із самоцвітів. Назвіть цю країну?(Китай)

7.В якій країні поставлено пам’ятник свині? (Данія)

8.У знаменитого дресирувальника В. Л.Дурова була свиня, яка танцювала вальс, кланялася, скакала через перепону і возила возик. Як звали цей унікум? (Чушка Фінтіфлюшка)

9. Домашні свині справедливо віднесені до числа розумних тварин, вони по розумовим здібностям не поступаються навіть…..? (Собакам)

10.Слово жюрі (результати 3 завдання)

11.Завдання 5. Рішення кросвордів.

12.Слово жюрі (оцінка 4 конкурсу)

13.Завдання 6. Конкурс: «Щоб це означало?»

Ведучій задає питання командам:

—  Забійна вага

—  молочність свиноматок

—  плодовитість свиноматок

—  поліциклічність

—  ділові поросята

—  цикл репродукції

—  інтер’єр

—  раціон

—  вепр

—  норма годівлі

—  структура стада

—  ганаші

—  саж

—  кнур

—  кондиція

14.Слово журі для оцінки завдання № 5,6

15. Завдання 7. Розповідь команд про домашнє завдання.

а) кросворди з дисципліни

б) вірші, пісні, казки, власні твори, прислів’я.

16.Музична пауза.

17.Слово журі. Підсумки. Нагорода переможців.

18.Заключне слово викладача. Оцінки.

Висновок.

Специфічність проведення такого заходу дозволяє студенту більш широко розкрити свої потенційні можливості в логічному мисленні, вирішуванні виробничих ситуацій, виконанні практичних робіт, творчому підході при виконанні виробничих задач.

Учасники конкурсів з великим бажанням займалися підготовчою роботою, елемент суперництва спонукає кожного учасника до перемоги, що сприяє поглибленню знань з дисципліни.

Метки: